مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-24سياسي

رییس سازمان بسیج مستضعفین: ما بر اسراییل اشراف داریم


ما صدای فروریختن ستون های پوشالی موجودیت رژیم صهیونیستی را شنیدیم و از اوضاع رژیم صهیونیستی دقیقا خبر و بر آن اشراف داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار امروز می بینیم.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه به بن بست رسیدن اندیشه سوسیالیسم و مارکسیم، فروافتادن علم اقتدار امپریالیسم، به حاشیه رانده شدن گفتمان مذهب مسیحیت به اعتراف واتیکان، فرو افتادن علم پوشالی به ظاهر قدرتمند رژیم صهیونیستی در چشمان ملل دنیا اتفاقاتی تاثیر پذیرفته از ابَر تحول پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه تبیین کرد: ابَر تحول و حادثه بزرگ دیگری از مسیر انقلاب اسلامی ایران پیش روی بشریت قرار دارد که باعث می شود با پیشقراولی ملت ایران در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب، ملت های مسلمان در کنار هم قرار گیرند، دوباره شکوه و عظمت جهان اسلام رخ نماید، منشاء خیر و سعادت بشر شده و کشورهای مسلمان را از زیر سلطه استعمارگران و اشغالگران نجات دهد.

  مرگ اسراییل در 10 سال آینده وی با اشاره به اینکه در متن این تحول به فرموده امامین انقلاب نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود، ادامه داد: ما صدای فروریختن ستون های پوشالی موجودیت رژیم صهیونیستی را شنیدیم و از اوضاع رژیم صهیونیستی دقیقا خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج مستضعفین: ما بر اسراییل اشراف داریم

رییس سازمان بسیج مستضعفین: ما بر اسراییل اشراف داریم