مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:302021-11-24بين الملل

گروسی: گفت وگوهایم در ایران درباره موضوعات باقی مانده پادمانی بی نتیجه بود


به گفته خبرنگار آمریکایی، مدیرکل آژانس اتمی در گزارشی که درباره سفرش به تهران به شورای حکام آژانس ارائه داده، مذاکراتش با مقامات ایرانی را درباره موضوعات باقی مانده پادمانی بی نتیجه خوانده است.

- به گفته خبرنگار آمریکایی، مدیرکل آژانس اتمی در گزارشی که درباره سفرش به تهران به شورای حکام آژانس ارائه داده، مذاکراتش با مقامات ایرانی را درباره موضوعات باقی مانده پادمانی بی نتیجه خوانده است.

لارنس نورمن خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مستقر در وین، به نقل از رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش داد که مذاکرات گروسی با مقامات ایرانی در تهران در خصوص موضوعات باقی مانده پادمانی بی نتیجه ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این خبرنگار در رشته توییتی خبر داد: گروسی در بیانیه امروزش خطاب به شورای حکام اعلام کرد در تاریخ 23 نوامبر 2021 در تهران با جناب محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و جناب حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران دیدارهایی داشتم .

گروسی افزود: علی رغم تلاش های من، این مذاکرات و رایزنی های گسترده برای رسیدگی به مسائل پادمانی باقی مانده ایران که در دو گزارش به تفصیل شرح داده شد، بی نتیجه بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروسی: گفت وگوهایم در ایران درباره موضوعات باقی مانده پادمانی بی نتیجه بود

گروسی: گفت وگوهایم در ایران درباره موضوعات باقی مانده پادمانی بی نتیجه بود