مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-24سياسي

رمز و عامل پایداری انقلاب اسلامی ایران نیروی بسیج است


رمز و عامل پایداری انقلاب اسلامی ایران نیروی بسیج است و بسیج در تمام صحنه های انقلاب حضوری درخشان داشته است.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: رمز و عامل پایداری انقلاب اسلامی ایران نیروی بسیج است و بسیج در تمام صحنه های انقلاب حضوری درخشان داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ علی مختاری روز چهارشنبه 3 آذر در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نهاوند که در محل مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهارکرد: بسیج بزرگ ترین یادگار امام راحل است و زمانی که حضرت امام فرمان تأسیس بسیج را داد بسیج هیچ الگو و نظیری در دنیا نداشت و بسیج متکی بر اندیشه های اسلام و انقلاب ما بود.

وی تصریح کرد: بعد از تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان ما آمریکاییان شروع به تهدید انقلاب ما کردند که در همین راستا حضرت امام در تاریخ پنج آذر 1358 دستور تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را صادر کردند.

مختاری افزود: طی 42 سالی که از عمر تشکیل بسیج سپری می شود نیروی بسیج در تمام صحنه های انقلاب حضوری فعال داشته و در حوزه های سیاسی، اقتصادی، امنیتی، اشتغال و غیره خوش درخشیده است.

وی تاکید کرد: همچنین طی چند سالی که ویروس منحوس کرونا وارد کشور ما شده نیروی بسیج در کنار سایر ارگان ها برای مبارزه با این بیماری خطرناک با تمام توان مبارزه کرده و در این راه اگر نیروی بسیج نبود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز و عامل پایداری انقلاب اسلامی ایران نیروی بسیج است

رمز و عامل پایداری انقلاب اسلامی ایران نیروی بسیج است