مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:402021-11-24سياسي

انقلاب اسلامی، آغاز عصر جدیدی در عرصه معادلات جهان


امام جمعه زرندیه شهرستان زرندیه انقلاب اسلامی، را آغاز عصر جدیدی در معادلات جهان و عرصه های بین المللی دانست.

- حجت الاسلام حسین ابراهیمی چهارشنبه سوم آذرماه در آیین گرامیداشت هفته بسیج که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان در مسجد جامع شهر زاویه برگزار شد، اظهار کرد: پس از صدور دستور امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج و در همان سال های اولیه تاسیس این شجره طیبه، کسی باور نمی کرد که بسیج تاثیرات فراوانی در پاسداری و پیشبرد انقلاب داشته باشد و همه جانبه در برابر دشمنان از انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی با اشاره به تجربه خوب تشکیل بسیج در جبهه مقاومت اظهار کرد: آثار ظهور یکی پس از دیگری هویدا می شود و این عمل زمینه ساز تشکیل یک ارتش صدها میلیونی خواهد شد تا آمادگی برای ظهور دولت عظمای ولایت حضرت حجت ابن الحسن(عج) حاصل شود.

امام جمعه زرندیه با اشاره به فتنه ها و توطئه هایی که بر علیه ایران توسط دشمنان اسلام ایجاد شده خاطر نشان کرد: وقتی ملتی قیام کرده و می خواهد مستقل و آزاد زندگی کند و می خواهد با مقررات اسلامی زندگی کند، خدا هم او را یاری خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید روحیه انقلابی را حفظ کرد گفت: دشمن می کوشد تا روحیه انقلابی را از ما بگیرد و مسئولینی را به ما تحمیل کند که فاقد روحیه انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی، آغاز عصر جدیدی در عرصه معادلات جهان

انقلاب اسلامی، آغاز عصر جدیدی در عرصه معادلات جهان