مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-24بين الملل

رأی الیوم؛ دولت بایدن برای ایران و منطقه چه برنامه ای دارد؟


یک نویسنده فلسطینی طی یادداشتی با اشاره به تشدید تنش ها علیه محور مقاومت در منطقه غرب آسیا در آستانه مذاکرات هسته ای ایران، به تشریح برنامه های واشنگتن علیه این کشور و منطقه و پیامدهای خطرناک آن برای موجودیت رژیم صهیونیستی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بسام أبو شریف نویسنده و تحلیلگر سیاسی فلسطینی طی یادداشتی با اشاره به عملیات استشهادی اخیر در قدس، تشدید حملات ائتلاف سعودی تحت حمایت آمریکا علیه علیه حزب الله و در عراق با تاثیرگذاری بر فرایند انتخابات این کشور و کلیه تلاش های کاخ سفید برای به زانو درآوردن ایران در میز مذاکره، نوشت که تداوم این سیاست های دوگانه و دو وجهی جو بایدن رییس جمهور آمریکا در خاورمیانه در نهایت به ضرر آن یا متحد اصلیش در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی تمام خواهد شد.

تشدید تنش آمریکا علیه محور مقاومت در غرب آسیا با هدف تسلیم شدن ایران در این یادداشت که در روزنامه است، در حالی که در دیگر سو به وضوح ما شاهد توطئه کاخ سفید و بایدن در عراق از طریق تقلب در انتخابات هستیم.

مقابله با ایران در عراق، بخشی جدایی ناپذیر از نبرد بایدن برای تحت فشار قرار دادن ایران به منظور تغییر سیاست آن به عنوان یکی از شروط بازگشت ایالات متحده به توافق هسته ای است که مذاکرات در مورد آن مورخ 29 نوامبر جاری در و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی الیوم؛ دولت بایدن برای ایران و منطقه چه برنامه ای دارد؟

رأی الیوم؛ دولت بایدن برای ایران و منطقه چه برنامه ای دارد؟