مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 14:552021-11-24سياسي

استقلال امروز ایران حاصل تفکر بسیجی است


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل گفت: تفکر بسیجی همراه با احساس مسؤولیت و عمل می تواند در رفع بسیاری از مشکلات موجود موثر باشد و استقلال امروز ایران حاصل تفکر بسیجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رزمایش اقتدار گردان های مختلف بسیجیان شهرستان پارس آباد عصر امروز در مصلای این شهرستان برگزار شد و بسیجیان اقتدار خود را برای اجرای مأموریت ها نشان دادند.

حجت الاسلام میثم فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این رزمایش اظهار کرد: تفکر بسیجی همراه با احساس مسؤولیت و عمل می تواند در رفع بسیاری از مشکلات موجود در جامعه موثر باشد و استقلال امروز ایران حاصل تفکر بسیجی است.

 وی با بیان این که هفته بسیج فرصت مناسبی است تا نقش آفرینی و تلاش بسیجیان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را مجددا یادآوری کنیم، افزود: هر کسی که وارد بسیج می شود باید با عشق به انقلاب اسلامی و اسلام خدمت کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: بیش از چهار دهه از تشکیل بسیج می گذرد اما  روز به روز برکات این اقیانوس زلال بر جامعه ایران آشکارتر می شود و بسیج برای دشمن و بدخواهان انقلاب ترس و وحشت ایجاد کرده است و  بسیجیان بارها در فتنه ها حمایت خود را از آرمان های اسلام نشان داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال امروز ایران حاصل تفکر بسیجی است

استقلال امروز ایران حاصل تفکر بسیجی است