مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 16:052021-11-24اجتماعي

مشکل درمانگاه بیدستان با کمک سپاه صاحب الامر (عج) قابل حل است


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: مشکل درمانگاه بیدستان که مدتهاست بلاتکلیف مانده می تواند با کمک سپاه صاحب الامر (عج) قزوین حل شود.

- قزوین – نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: مشکل درمانگاه بیدستان که مدتهاست بلاتکلیف مانده می تواند با کمک سپاه صاحب الامر (عج) قزوین حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازامکان تأمین نیرو، منابع انسانی و منابع مالی این گونه درمانگاه ها را نداشت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه این نیاز مردم باید تأمین می شد، اضافه کرد: حل مشکلات سلامت و بهداشت برای مردم مخصوصاً در مناطق کم برخوردار یک اولویت مهم برای استان محسوب می شود.

وی تصریح کرد: با ورود سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به این حوزه و پس از یکسال تلاش که با هدف محرومیت زدایی انجام شد شاهد این اقدام بزرگ و ماندگار هستیم.

محمدبیگی با بیان اینکه مناطق کمتر توسعه یافته استان نیازمند دریافت خدمات حوزه سلامت هستند، بیان کرد: ظرفیت های لازم برای ورود سپاه به این عرصه وجود دارد.

وی عنوان کرد: مشکل درمانگاه بیدستان که مدتهاست علی رغم داشتن ساختمان، بلاتکلیف مانده می تواند با کمک سپاه صاحب الامر (عج) قزوین حل شود.

این نماینده مجلس در پایان با بیان اینکه راه اندازی این گونه درمانگاه ها به معنای تحقق عدالت در مناطق کمتر توسعه یافته است، یادآور شد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل درمانگاه بیدستان با کمک سپاه صاحب الامر (عج) قابل حل است

مشکل درمانگاه بیدستان با کمک سپاه صاحب الامر (عج) قابل حل است