مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 18:252021-11-24سياسي

همایش فصلی روحانیون و مسئولان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد


همایش فصلی روحانیون و مسئولان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید اسماعیل حسینی مازندرانی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان امروز چهارشنبه در همایش فصلی روحانیون و مسئولین عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان به تبیین مهم ترین نقش روحانیت در انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: نقش روحانیون در پیروزی و برقراری جمهوری اسلامی و رشد و شکوفایی این نظام بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه در قرون اخیر که جنبش ها و نهضت های اسلامی متعددی در جهان روی داده است، معمولاً روحانیون نقش مؤثر و تعیین کننده ای در مبارزات ایفا کرده اند گفت: اما در نهضت اسلامی مردم ایران، روحانیت شیعه در رأس جریان مبارزات قرار داشته و نهضت اسلامی را مقتدرانه هدایت می کرد.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی لرستان افزود: شاید روحانیت تنها نهاد یا صنفی در ایران باشد که سایر اصناف و نهادهای مدنی به تمام حرکات و سکناتش توجه کرده و آن را نقد و بررسی می کنند و این توجه به روحانیت در نیروهای مسلح برجسته تر است.

حجت الاسلام حسینی مازندرانی درب خش دیگری از سخنان خود، اعتماد مردم به روحانیت را عامل تقویت بنیه دینی دانست و گفت: اعتماد مردم به روحانیت، همین بس که صرف حضور یک روحانی وارسته در یک شهر و یا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش فصلی روحانیون و مسئولان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد

همایش فصلی روحانیون و مسئولان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی لرستان برگزار شد