مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 18:252021-11-24سياسي

رفع موانع پیشرفت شهر از اولویت های کاری شورای رشت


از میان برداشتن موانع  پیشرفت و توسعه شهر رشت از اولویت های کاری این دوره از شورای شهر رشت است.

- ایسنا/گیلان رییس شورای اسلامی شهر رشت گفت: از میان برداشتن موانع  پیشرفت و توسعه شهر رشت از اولویت های کاری این دوره از شورای شهر رشت است.

محمدحسین واثق کارگرنیا رییس شورای اسلامی شهر رشت در پانزدهمین جلسه صحن شورای اسلامی با اشاره به برگزاری کارگروه رفع موانع توسعه شهر رشت در هفته جاری گفت: امیدواریم مشکلاتی که مانع از اجرای پروژه های رشت می شوند را از میان برداریم.

وی افزود: مشکلات رشت نظیر معضل پسماند، کمپوست و زباله سوز در این کارگروه طرح مطرح شد و هدف این است که عقب ماندگی های رشت در این موارد جبران شود.

کارگرنیا ادامه داد: در حال حاضر زباله سوز رشت11درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال برنامه ریزی هستیم طی دو تا سه سال آینده در صورت تامین اعتبار به بهره برداری برسد.

رییس شورای شهر رشت افزود: با اتحاد و هماهنگی ها آینده خوبی در انتظار مردم رشت است و هدف ما این است که خدمات مطلوب تری به مردم ارائه شود.

در ادامه مجید دوهندو رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان در جلسه شورای شهر رشت به سخرانی پرداخت و گفت: گیلانیان در تمامی ادوار و دفاع از نظام جمهوری اسلامی بسیار پررنگ عمل کردند و همچنان در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع پیشرفت شهر از اولویت های کاری شورای رشت

رفع موانع پیشرفت شهر از اولویت های کاری شورای رشت