مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 06:152021-11-25سياسي

ارائه آورده های معرفتی فلسفی می تواند به جریان سازی فکری منجر شود


رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر وجود دقت های بسیار عمیق در فلسفه اسلامی، گفت: تأثیرگذاری فلسفه و یا نظام فکریِ فلسفی در جامعه احتیاج به حلقه های واسط دارد.

- رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با تأکید بر وجود دقت های بسیار عمیق در فلسفه اسلامی، گفت: تأثیرگذاری فلسفه و یا نظام فکریِ فلسفی در جامعه احتیاج به حلقه های واسط دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و استاد فلسفه دانشگاه باقرالعلوم(ع) در شانزدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی سوره که با موضوع فلسفه اسلامی در جهان معاصر؛ نوستالژی یا ضرورت از شبکه چهار سیما پخش شد، اظهار کرد: اگر یک نگاه توصیفی به صحنه فکر فلسفه معاصر بیندازیم، در واقع با طیفی از پویش های فلسفی مواجه هستیم که اگر تکثر و تنوع آن را بخواهیم لحاظ کنیم، نسبت به گذشته رونق بسیار بیشتری دارد.

وی با اشاره به جریانی که در فضای فکر معاصر فلسفی وجود دارند و به پایان فلسفه معتقد هستند، گفت: یکی از این جریانات معتقد است که آن تفکر فلسفی که در جست و جوی حقیقت بود و معتقد بود که انسان با تأمل عقلانی می تواند حقایق را درک کند، به پایان خود رسیده است و این جریان، معتقد به پایان فلسفه تئوریک یا نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آورده های معرفتی فلسفی می تواند به جریان سازی فکری منجر شود

ارائه آورده های معرفتی فلسفی می تواند به جریان سازی فکری منجر شود