مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 07:202021-11-25سياسي

برگزاری نخستین رویداد ملی «جنگل بارانی» در رشت


مدیر خانه فرهنگ و هنر اسلامی گیلان گفت: نخستین رودیداد ملی «جنگل بارانی» به مناسبت صدمین سالگرد شهادت «میرزا کوچک جنگلی» با حضور 20 نفر در رشت برگزار شد.

- رشت- مدیر خانه فرهنگ و هنر اسلامی گیلان گفت: نخستین رودیداد ملی جنگل بارانی به مناسبت صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی با حضور 20 نفر در رشت برگزار شد.

حسن صمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به در پیش بودن یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی، اظهار کرد: تا به امروز آن گونه که شایسته این شهید بزرگ بوده به آن پرداخته نشده است.

مدیر خانه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی گیلان به برگزاری نخستین رویداد ملی جنگل بارانی در رشت اشاره کرد و افزود: این رویداد با رویکرد تولید محور پیرامون شخصیت شهید میرزا کوچک جنگلی از ساعت 9 صبح امروز آغاز و تا عصر ادامه دارد.

صمدی با اشاره به شرکت 20 نفر در این رویداد ملی، گفت: این رویداد در بخش های کمیک موشن، نقاشی دیجیتال، موشن گرافیک، مستند مصاحبه و نماهنگ برگزار می شودف اضافه کرد: تولید این رویداد با مشارکت مجموعه ملی روایت جهاد قرارگاه حضرت بقیه الله و مدیریت ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری رشت تهیه شده و در بازه زمانی ایام شهادت میرزا کوچک جنگلی در سطح ملی منتشر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد ملی «جنگل بارانی» در رشت

برگزاری نخستین رویداد ملی «جنگل بارانی» در رشت