مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 07:452021-11-25سياسي

شهید همدانی به همه مسائل نگاه فرهنگی داشت


فرزند شهید همدانی با بیان اینکه شهید همدانی به همه مسائل نگاه فرهنگی داشت گفت: این همان نگاهی است که انقلاب و امام به شاگردانش انتقال داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، وهب همدانی صبح امروز در آیین پایانی جشنواره سراسری حبیب حرم در همدان اظهار کرد: نگاه شهید همدانی به عنوان یک فرمانده صرفا نگاه نظامی نبود و در همه موضوعات نگاه فرهنگی داشتند.

وی بیان کرد: از ابتدای ورود ایشان به صحنه مبارزات شکل دادن هیات رزمندگان سپاه همدان و تشکیل کانون عنوان کرد این سفر، آخرین سفر من است که وقتی با گریه خواهرم مواجه شد او را آرام کرد و گفت اگر من صدای مظلومی را حتی در آمریکا بشونم و بتوانم اثرگذار باشم، از کمک به او دریغ نمی کنم.

همدانی با بیان اینکه نگاه فرهنگی و دشمن ستیز نگاه انقلاب و امام راحل است که به جامعه منتقل شده است افزود: این نگاه متعالی است که یک فرمانده نظامی رفتار عاطفی دارد و این از خصوصیات مجاهدین فی سبیل الله است.

وی تا کید کرد: امروز انقلاب اسلامی ثمره خون شهداست که در اختیار ما قرار گرفته است، گنجی که هر آنچه بتوانیم باید از آن برداشت کنیم و هنر یکی از ظرفیت هایی است که این نگاه متعالی را به نسل های بعدی انتقال می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید همدانی به همه مسائل نگاه فرهنگی داشت

شهید همدانی به همه مسائل نگاه فرهنگی داشت