مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-25سياسي

دیدار معاون وزیر خارجه ایران با وزیر خارجه کویت


خبرگزاری کویت از دیدار معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه کویت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی کویت کونا امروز اعلام کرد، علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در سفری رسمی وارد کویت شد با احمد ناصر المحمد الصباح وزیر امور خارجه کویت و وزیر مشاور دولت کویت در امور کابینه دیدار کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: در دیدار، روابط دوجانبه و مستحکم دو کشور دوست و نیز آخرین تحولات در صحنه منطقه ای و بین المللی بررسی شد .

در همین ارتباط، خبرگزاری رسمی امارات (وام) روز گذشته (چهارشنبه) خبر داده بود که معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با انور قرقاش مشاور دیپلماتیک رییس دولت امارات دیدار و گفت و گو کرده و دو طرف روابط امارات عربی متحده و جمهوری اسلامی ایران را مورد بررسی قرار داده اند.

بر اساس گزارش روز گذشه وام، دو طرف بر اهمیت توسعه این روابط بر اساس اصل حسن همجواری و احترام متقابل در چارچوب منافع مشترک، اقدام در راستای ثبات و شکوفایی بیشتر در منطقه و همچنین توسعه روابط اقتصادی و تجاری تأکید کرده اند.

این گزارش در حالی منتشر شد که  خبرگزاری رویترز پیش از آن خبر داده بود که یک مقام اماراتی عالی رتبه بزودی به ایران سفر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون وزیر خارجه ایران با وزیر خارجه کویت

دیدار معاون وزیر خارجه ایران با وزیر خارجه کویت