مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 05:052021-11-26سياسي

30 مصوبه برای تامین نیازها و توسعه شهر پرند تصویب شد


وزیر کشوز تصویب 30 مصوبه برای تامین نیازها و توسعه شهر پرند خبر داد و گفت: این مصوبات باید بر اساس زمان بندی مناسب اجرایی شود.

- ، احمد وحیدی شامگاه پنجشنبه پس از پایان نشست تخصصی مطالبات مردم و نیازهای شهر پرند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه که به منظور بررسی مشکلات شهر پرند تشکیل شده برخی از مسائل زیرساختی ازجمله مسائل بهداشتی و بیمارستان ها، مدارس، امنیت و کلانتری ها، مسائل اجتماعی، نیازهای فرهنگی و غیره مطرح شد.

وی افزود: مصوباتی در زمینه اصلاح و تأمین کمبودهای لوله کشی آب، شهر سلامت و نیازمندی های شهرداری و شهر و نیز نیازمندی های آتش نشانی از جمله مورد بحث قرار گرفت.

وزیر کشور عنوان کرد: مصوباتی در زمینه افزایش سرانه فضای سبز و نیازهای حمل و نقل عمومی مبنی بر تأمین نیازمندی ها مطرح شد که بر این اساس نیازهای این حوزه ها با سرعت بیشتری تأمین می شود و در حدود 30 مصوبه در این حوزه ها مطرح شده که باید پیگیری شده و بر اساس زمان بندی مناسب اجرایی شود.

وحیدی با تأکید بر تأمین نیازهای درمانی مردم خاطرنشان کرد: بیمارستان در حال ساخت باید به زودی با همکاری و نظارت استاندار تهران تکمیل و بیمارستان دیگری نیز با توافق وزارت بهداشت ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 مصوبه برای تامین نیازها و توسعه شهر پرند تصویب شد

30 مصوبه برای تامین نیازها و توسعه شهر پرند تصویب شد