مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 06:252021-11-26سياسي

تکمیل و بازگشایی پل «ائلر باغی» مطالبه مردم خلخال است


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: تکمیل و بازگشایی پل ائلر باغی و آسفالت سی متری قدس، مطالبه مردمی و از اولویت های شهرداری خلخال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید غنی نظری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال با محوریت بررسی مشکلات حوزه شهری و شهرداری شهر اظهار کرد: تکمیل و بازگشایی  پل ائلر باغی و آسفالت سی متری قدس از اولویت های شهرداری خلخال است.

وی افزود: بازگشایی پل ائلر باغی یکی از مطالبات عمومی مردم شهر خلخال و عامل اتصال دو نقطه شرق خلخال به شمال شهر خلخال است و توافق شد که با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  اقدامات باقی مانده این پل انجام شود.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر بیان کرد: پارک جنگلی منطقه گونی از مهمترین فضاهای موجود برای توسعه شهری است که با واگذاری این پارک  از سوی منابع طبیعی شهرستان به شهرداری، توسعه شهری ایجاد خواهد شد و شهرداری باید اقدامات لازم در این منطقه را انجام دهد.

نظری در خصوص سایت زباله خلخال  نیز با اشاره به وضعیت نامناسب دفع زباله در کنار دست شهر خلخال و تهدید علیه بهداشت  عمومی، خواستار تسریع شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال برای ساماندهی این سایت شد و تاکید کرد: با همکاری محیط زیست، منابع طبیعی و شهرداری این سایت ساماندهی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و بازگشایی پل «ائلر باغی» مطالبه مردم خلخال است

تکمیل و بازگشایی پل «ائلر باغی» مطالبه مردم خلخال است