مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 10:052021-11-26بين الملل

نیروی هوایی آلمان برای انتقال بیماران کرونایی وارد عمل می شود


در پی رکورد جدید بیش از 76000 ابتلا به کرونا در آلمان تنها در یک روز و کمبود تخت و فشار بر مراکز درمانی این کشور در بخش های جنوبی و شرقی، نیروی هوایی آلمان بیماران نیازمند مراقبت های ویژه را به نقاط دیگر منتقل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبور کرد.

این در حالی است که بیمارستان های عمدتاً در جنوب و شرق این کشور چندی است که از تکمیل ظرفیت واحدهای مراقبت های ویژه خود خبر می دهند.

  یک منبع امنیتی به رویترز گفت: اواخر روز جمعه، نیروی هوایی آلمان بیماران مبتلا به کووید-19 را از شهر جنوبی ممینگن به مونستر در نزدیکی اوزنابروک در شمال منتقل می کند تا به مراکز درمانی در جنوب کمک کند.

  این اولین بار است که نیروی هوایی آلمان مجبور شده از به اصطلاح واحد مراقبت های ویژه هوایی خود، هواپیماهایی که تا شش تخت آی سی یو دارند، برای انتقال بیماران کرونا در داخل این کشور استفاده کند.

یک منبع وزارت بهداشت آلمان گفت که برلین همچنین آفریقای جنوبی را روز جمعه پس از شناسایی نوع جدیدی از کووید-19 در آنجا، منطقه ای آلوده اعلام خواهد کرد.

به گفته این منبع، این تصمیم که از جمعه شب اجرایی خواهد شد به این معنی است که شش کشور آفریقای جنوبی، نامیبیا، لسوتو، بوتسوانا، اسواتینی، و زیمبابوه را در فهرست قرمز سفر خود به دلیل شناسایی گونه جدید کوو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی آلمان برای انتقال بیماران کرونایی وارد عمل می شود

نیروی هوایی آلمان برای انتقال بیماران کرونایی وارد عمل می شود