مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 10:152021-11-26سياسي

بسیج قوه قضاییه به اصلاح و کوتاه شدن فرایندها ‏کمک کند


رییس دستگاه قضا با اشاره به اینکه بسیج قوه قضاییه به اصلاح و کوتاه شدن فرایندها ‏کمک کند، ‬ گفت: دولت ما دولتی انقلابی است و می خواهد واقعاً برای مردم ‏کار کند و کشور را ارتقاء ببخشد.

- به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای صبح ‏امروز جمعه (پنجم آذر) در نشست با اعضای شورای فرماندهی و مسئولان مرکز ‏مقاومت بسیج قوه قضاییه با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، فرهنگ بسیج را ‏استقلال طلبی و عزت خواهی و ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان دانست و ‏تأکید کرد: اگر فرهنگ بسیجی توسعه یابد، دست تطاول اجانب و بدخواهان از ‏کشور و سر مردم کوتاه می شود‎.

‎ رییس قوه قضاییه با بیان این که بسیجی هم پیشرو، هم پیش رونده و هم پیش ‏برنده است و در فرهنگ بسیجی توقف معنا ندارد، اظهار داشت: بسیجی خود را ‏محصور در زمان و مکان نمی بیند و می خواهد تمدن ناب اسلامی را در همه دنیا ‏توسعه دهد‎.

‎ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به حرکت بزرگ امام خمینی (ره) ‏در ایجاد یک انقلاب جهانی در عصر حاضر، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با همه ‏وجود به میدان آمد و بدون داشتن منابع مالی و حزب و تشکیلات به معنای ‏مصطلح آن توده مردم به خصوص کسانی که مورد ظلم و ستم قرار داشتند را به ‏میدان آورد و مقابل شیطان بزرگ و دست پرورده اش ایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج قوه قضاییه به اصلاح و کوتاه شدن فرایندها ‏کمک کند

بسیج قوه قضاییه به اصلاح و کوتاه شدن فرایندها ‏کمک کند