مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-26سياسي

تاکید بر گسترش مناسبات فرهنگی ایران و کردستان عراق


مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در دیدار و گفت وگو با روسای «سومین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه» بر گسترش مناسبات فرهنگی و حضور پررنگ در نمایشگاه های کتاب جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق تاکید کرد.

- مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در دیدار و گفت وگو با روسای سومین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه بر گسترش مناسبات فرهنگی و حضور پررنگ در نمایشگاه های کتاب جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، مهدی شوشتری (سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه)، علی رمضانی (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران) و داود حسن پور (وابسته فرهنگی سرکنسول گری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه) با حسن احمد (رییس سومین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه ) و احمد شوقی (مدیر روابط عمومی و بین الملل سومین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه) دیدار کردند.

لزوم تبادلات فرهنگی ایران با اقلیم کردستان عراق علی رمضانی در ابتدای این دیدار با تشکر از مسئولان سومین نمایشگاه بین المللی کتاب سلیمانیه برای فراهم کردن شرایط لازم جهت حضور ناشران ایرانی در این نمایشگاه اظهار کرد: حضور پررنگ در نمایشگاه های منطقه به ویژه کشور عراق جزو اولویت های دولت سیزدهم است و نمایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر گسترش مناسبات فرهنگی ایران و کردستان عراق

تاکید بر گسترش مناسبات فرهنگی ایران و کردستان عراق