مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:452021-11-26سياسي

برای رهایی از مشکلات اقتصادی و کم آبی دعا کفایت نمی کند


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشار به اینکه برای رهایی جامعه از مشکلات اقتصادی و کم آبی دعا تنها کفایت نمی کند باید کار و با مدیریت درست از همه ظرفیت ها استفاده کرد افزود: - ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشار به اینکه برای رهایی جامعه از مشکلات اقتصادی و کم آبی دعا تنها کفایت نمی کند باید کار و با مدیریت درست از همه ظرفیت ها استفاده کرد افزود: بسیجی قبل از اینکه عضو سازمانی باشد یک مسلمان معیار در تراز انقلاب اسلامی است.

آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان افزود: گاهی گرفتاری ها نتیجه عملکرد انسان است یعنی خداوند به عنوان نتیجه اعمال مشکلی پیش می آورد و می خواهد فرد و جامعه یادبیاورد در مسیری اشتباه است.

خطیب نماز جمعه زاهدان با اشار به اینکه برای رهایی جامعه از مشکلات اقتصادی و کم آبی دعا تنها کفایت نمی کند باید کار و با مدیریت درست از همه ظرفیت ها استفاده کرد افزود: بسیجی قبل از اینکه عضو سازمانی باشد یک مسلمان معیار در تراز انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: برای حل مشکلات کشور بویژه مشکلات اقتصادی باید با مدیریت قوی از همه ظرفیت ها استفاده کنیم که یکی از این ظرفیت ها حضور بسیج و حضور موثر مردم در تمام عرصه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رهایی از مشکلات اقتصادی و کم آبی دعا کفایت نمی کند

برای رهایی از مشکلات اقتصادی و کم آبی دعا کفایت نمی کند