مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-26اقتصادي

ارزش مسکن مهر در سراسر کشور بالا رفته است


معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی البرز گفت: افزایش قیمت مسکن مهر مربوط به دستور وزیر در سال 98 است که به سراسر کشور ابلاغ شده و صرفا مربوط به البرز نیست.

- محمدرضا صفایی فر، معاون باز آفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه روند  تحویل واحدهای مسکن مهر زمانبر است، گفت: علاوه بر تکمیل عملیات ساخت، واحدهای مسکن مهر باید دارای انشعابات زیربنایی از جمله، آب، برق، گاز و فاضلاب باشند، تا پروژه قابل تحویل شود.

وی با اعلام این خبر که عملیات ساخت پروژه های مسکن مهر استان البرز تقریبا  تکمیل است، افزود: با توجه به حجم درخواست ها، دستگاه های خدمات رسان از جمله برق و گاز برای تأمین و نصب کنتورها دچار مشکل هستند.

اما اگر انشعابات متصل شود  در تلاشیم تا پایان سال 1400 تمام پروژه های مسکن مهر واگذار شده باشد.

اگر  انشعابات گران شود؛ مسکن مهری ها باید پرداخت کنند این مقام مسؤول در خصوص پرداخت اضافه بها برای نصب انشعابات و تاسیسات توسط متقاضیان مسکن مهر، گفت: برخی دستگاه های خدمات رسان درخواست دریافت اضافه بها دارند، اما چون مبالغ مربوط به انشعابات در گذشته به صورت یکجا به این دستگاه ها پرداخت شده، مسکن و شهرسازی با افزایش قیمت انشعابات مخالف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش مسکن مهر در سراسر کشور بالا رفته است

ارزش مسکن مهر در سراسر کشور بالا رفته است