مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 13:302021-11-26سياسي

درخواست محسنی اژه ای از نیروهای بسیجی قوه قضاییه


محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه خاطر نشان کرد: امروز ما در معرض تهدیدات قرار داریم، اما فرصت هایی هم داریم که بسیج می تواند تهدیدات را به فرصت تبدیل و از این فرصت ها به خوبی استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس دستگاه قضا، رویکرد دولت مردمی و مجلس انقلابی و قوه قضاییه تحول خواه را از فرصت های موجود دانست و با اشاره به افزایش امید و اعتماد در جامعه، اظهار داشت: دولت ما دولتی انقلابی است و می خواهد واقعاً برای مردم کار کند و کشور را از جنبه های مختلف ارتقاء ببخشد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای صبح امروز جمعه (پنجم آذر) در نشست با اعضای شورای فرماندهی و مسئولان مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، فرهنگ بسیج را استقلال طلبی و عزت خواهی و ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان دانست و تأکید کرد: اگر فرهنگ بسیجی توسعه یابد، دست تطاول اجانب و بدخواهان از کشور و سر مردم کوتاه می شود.

رییس قوه قضاییه با بیان این که بسیجی هم پیشرو، هم پیش رونده و هم پیش برنده است و در فرهنگ بسیجی توقف معنا ندارد، اظهار داشت: بسیجی خود را محصور در زمان و مکان نمی بیند و می خواهد تمدن ناب اسلامی را در همه دنیا توسعه دهد.

محسنی اژه ای با اشاره به حرکت بزرگ امام خمینی (ره) در ایجاد یک انقلاب جهانی در عصر حاضر، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با همه وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست محسنی اژه ای از نیروهای بسیجی قوه قضاییه

درخواست محسنی اژه ای از نیروهای بسیجی قوه قضاییه