مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 15:102021-11-26سياسي

اسلامی: آمریکا تحریم را برای تسلیم و تسلیم را برای تسلط می خواهد


اولین سالگرد شهادت شهید محسن فخری زاده با حضور مقامات کشوری و لشکری و جمعی از دوستداران این شهید هسته ای از جمله مهندس اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، - اولین سالگرد شهادت شهید محسن فخری زاده با حضور مقامات کشوری و لشکری و جمعی از دوستداران این شهید هسته ای از جمله مهندس اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس در محل امام زاده صالح(ع) تجریش برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران این شهید بزرگوار را اسوه ایثار و فداکاری خطاب کردند و با اشاره به خدمات ارزشمند و ماندگار ایشان در حوزه فناوری هسته ای، خستگی ناپذیر بودن، استواری و حرکت پرشتاب در رسیدن به اهداف، تعهدات و ماموریت را از ویژگی های بارز ایشان برشمردند.

معاون رییس جمهور با اشاره به فداکاری و ایثارگری این شهید در انجام مأموریت ها و اهداف، گفت: برای شهید فخری زاده احساس یأس معنا و مفهومی نداشت و او ثابت قدم بود و در انجام وظایف خود کوتاهی نمی کرد.

تهدید برای جان این شهید نزدیک به 20 سال وجود داشت ولی او هرگز با وجود این تهدیدات دست از تلاش برنداشت و در مسیر پر فراز و نشیب پیشبرد برنامه ها و اهداف فناوری های نوین کشور، بدون ترس و تا واپسین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: آمریکا تحریم را برای تسلیم و تسلیم را برای تسلط می خواهد

اسلامی: آمریکا تحریم را برای تسلیم و تسلیم را برای تسلط می خواهد