مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 17:152021-11-26سياسي

یادواره شهدای روستاهای شوتاور و ادرج چاروسا برگزار شد/تصاویر


با حضور اقشار مختلف مردم یادواره شهدای روستاهای شوتاور و ادرج چاروسا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین یادواره شهدای روستاهای شوتاور و ادرج چاروسا در روستای شوتاور برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل کمیته امداد، مدیرکل ستاد اجرای فرمان استان و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد؛ نادری رییس ستاد اجرای فرمان استان و امام جمعه قلعه رییسی در این مراسم به سخنرانی پرداختند.

خانواده شهدای روستاهای شوتاور و ادرج و خانواده شهید بویر و شهید نوروزی از شهدای امنیت شهرستان کهگیلویه حضور باشکوه داشتند.

این مراسم از طرف گروه جهادی شهید آگنه روستای شوتاور چاروسا برگزار شد.

امام جمعه قلعه رییسی در این مراسم گفت: شهیدان موثرند چون زنده اند اینکه مردم در مجالس شهیدان با شور و شعور شرکت می کنند علتش این است که شهدا دارای نوعی از حیات معنوی هستند که بر دلها زندگان موثر است و این حیات معنوی باعث حضور افراد در مجالس شهیدان است، ما هم می توانیم مثل شهیدان زندگی کنیم که در دنیا و آخرت از حیات طیبه برخوردار شویم.

صلواتی بیان کرد: شهدا با انجام اعمال خالصانه و ترک گناه و معصیت و با انجام واجبات و کسب فضائل اخلاقی و معرفتی و با ولایت محوری از این حیات معنوی برخوردار شدند ما هم می توانیم باا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای روستاهای شوتاور و ادرج چاروسا برگزار شد/تصاویر

یادواره شهدای روستاهای شوتاور و ادرج چاروسا برگزار شد/تصاویر