مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 18:052021-11-26سياسي

اعزام 100 گروه جهادی تازه نفس به مناطق زلزله زده فین


معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: 100 گروه جهادی تازه نفس به مناطق زلزله زده فین اعزام شده اند تا در مأموریت های جدید بخصوص در زمینه بازسازی مشارکت کنند.

- ، صنعتکاران بیان داشت: تشکیل گروه های جهادی در محلات توانسته بسیاری از نیازهای محرومان را در دل محلات رفع کند و حتی در عرصه های استانی و فرااستانی نیز ما از این ظرفیت ها بهره گرفته ایم.

وی با اشاره به حضور گروه های جهادی در مناطق مختلف بحرانی کشورمان از جمله به حضور در مناطق سیل زده کارون، سی سخت و مناطق زلزله زده فین بندرعباس، خاطرنشان کرد: در دل محلات نیز شاهد تلاش برای رفع محرومیت ها هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: در محلات بسیجیان در حوزه تأمین امنیت محله نیز کارهای خوبی انجام داده اند و قرارگاه های تحول محلات حتی در زمان بروز بحران نیز توان و ظرفیت امداد رسانی را نیز دارند.

صنعتکاران ادامه داد: در بلایا و بحران ها نیز این قرارگاه های تحول محلات پای کار حل مشکلات مردم هستند و این بروزآوری آموزش ها و تجهیزات و مأموریت ها یکی از مولفه های مهم قدرت و توان این تیم های جهادی برآمده از قرارگاه های تحول محلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 100 گروه جهادی تازه نفس به مناطق زلزله زده فین

اعزام 100 گروه جهادی تازه نفس به مناطق زلزله زده فین