مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 04:352021-11-27فناوري

راه اندازی سایت تلفن همراه در 3 روستای شهرستان فاروج


با راه اندازی سایت تلفن همراه در سه روستای ریزه، کواکی و رشوانلو از توابع بخش مرکزی، اهالی آن ها از اینترنت تلفن همراه برخودار شدند.

- ایسنا/خراسان شمالی فرماندار فاروج گفت: با راه اندازی سایت تلفن همراه در سه روستای ریزه، کواکی و رشوانلو از توابع بخش مرکزی، اهالی آن ها از اینترنت تلفن همراه برخودار شدند.

ابوالحسن نجفی حاجی تقی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای توسعه زیر ساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات و به منظور برقراری عدالت اجتماعی و دسترسی به چهار خدمت اصلی سلامت، آموزش، کشاورزی و بانکداری بر بستر شبکه ملی اطلاعات و کاهش شکاف دیجیتالی در مناطق روستایی، سایت تلفن همراه ریزه از بخش مرکزی شهرستان فاروج بهره برداری شد.

فرماندار فاروج گفت: این سایت از محل طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) و با ابلاغ به شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: برای بهره مندی اهالی روستاهای ریزه، کواکی و رشوانلو با پوشش جمعیتی یک هزار و 325 نفری از این طرح، اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار فاروج بیان کرد: توسعه زیرساخت های ارتباطی در سطح شهرستان و خدمت رسانی و برخورداری روستاییان از پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت رویکردی بود که از سال گذشته پیگیری آن آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سایت تلفن همراه در 3 روستای شهرستان فاروج

راه اندازی سایت تلفن همراه در 3 روستای شهرستان فاروج