مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 05:052021-11-27اقتصادي

پیش بینی 2870میلیارد ریال اعتبار برای راه های کردستان


برای توسعه زیرساخت های راه در استان کردستان دو هزار و 870میلیارد ریال از منابع مختلف بودجه 1400 پیش بینی شده، - ایسنا/کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: برای توسعه زیرساخت های راه در استان کردستان دو هزار و 870میلیارد ریال از منابع مختلف بودجه 1400 پیش بینی شده، که از این میزان تا کنون حدود 624 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

عرفان مرادی امروز شنبه(6 آذرماه) در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل منابع ملی، استانی و سایر ردیف ها در طرح های در دست اجرای این استان هزینه می شود.

وی افزود: عمده طرح های هدف این اعتبارات شامل کریدر بزرگراهی غرب کشور (بزرگراه کرمانشاه - میاندوآب)، جاده مریوان - سنندج، طرح چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد (محور سنندج – همدان)،احداث چهار خطه بیجار-دیواندره وجهارخطه سقز-بانه است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در خصوص طرح کریدربزرگراهی غرب کشور در کردستان گفت: بزرگراه کرمانشاه - میاندوآب بخشی از کریدور بزرگراهی غرب کشور بوده که از 416 کیلومتر طول این بزرگراه حدود 320 کیلومتر آن در کردستان واقع شده و اکنون 65درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 155 کیلومتر از این مسیر در کردستان زیربار ترافیک رفته است، اضافه کرد: طول کلی کریدور بزرگراهی غرب کشور یک هزار و 328 کیلومتر است که پن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 2870میلیارد ریال اعتبار برای راه های کردستان

پیش بینی 2870میلیارد ریال اعتبار برای راه های کردستان