مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-27بين الملل

سازمان آزادی بخش فلسطین: توافق بین مراکش و رژیم صهیونیستی خطرناک است


کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف)، امضای توافق نظامی و امنیتی میان مراکش و رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را «اقدامی خطرناک» توصیف کرد.

- سازمان آزادی بخش فلسطین: توافق بین مراکش و رژیم صهیونیستی "خطرناک" است کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف)، امضای توافق نظامی و امنیتی میان مراکش و رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را اقدامی خطرناک توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما امید داشتیم مراکش که ریاست کمیته قدس را برعهده دارد، چنین اقدام خطرناکی را در سایه اقدامات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و مخالفت های آن با تمامی توافق های صلح، مذاکرات و راهکار تشکیل دو کشوری، اتخاذ نکند.

در این بیانیه همچنین آمده است، این توافق به معنای خارج شدن از مصوبات نشست های عربی و اجماع میان کشورهای عربی و طرح صلح عربی است و امنیت ملی عربی و منافع امت عربی را متحمل ضرر می کند.

کمیته اجرایی سازمان ساف در بیانیه مذکور ضمن درخواست از مراکش برای انصراف از توافق با رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: نقض و خروج از طرح صلح عربی که متضمن عادی سازی با رژیم صهیونیستی پس از پایان اشغالگری اسراییل بر اراضی فلسطینی و عربی است، امری غیرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان آزادی بخش فلسطین: توافق بین مراکش و رژیم صهیونیستی خطرناک است

سازمان آزادی بخش فلسطین: توافق بین مراکش و رژیم صهیونیستی خطرناک است