مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-27اقتصادي

تولید گوشت مرغ در فریمان بیش از نیاز شهرستان است


در شهرستان فریمان در زمینه تولید گوشت مرغ مشکلی نداریم و مرغداری های فریمان بیش از نیاز شهرستان گوشت مرغ تولید کرده اند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی فریمان گفت: در شهرستان فریمان در زمینه تولید گوشت مرغ مشکلی نداریم و مرغداری های فریمان بیش از نیاز شهرستان گوشت مرغ تولید کرده اند.

علی کاظمی فریمانی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به اینکه مرغ از فرآورده های پروتیینی در سبد غذایی خانوار است، تأمین مرغ مصرفی از اولویت های جهاد کشاورزی است.

وی با اشاره به اینکه تعداد مرغ کشتار شده از ابتداء سال یک میلیون و 286 هزار و 928 قطعه بوده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرستان در زمینه تولید مرغ مشکل خاصی وجود ندارد و مرغ به میزان نیاز مردم و حتی بیشتر از آن در شهرستان تولید می شود.

کاظمی فریمانی همچنین اظهار کرد: در شهرستان فریمان از ابتداء سال جاری میزان یک میلیون و 461 هزار و 660 قطعه جوجه ریزی انجام شده است و مقدار گوشت تولید شده 2230 تن گزارش شده و با توجه به اینکه نیاز شهرستان به مرغ، روزانه به طور میانگین 3 الی 4 تن می باشد، میزان گوشت تولید شده مازاد بر نیاز شهرستان است و به شهرستان های دیگر از جمله مشهد، طرقبه شاندیز، نیشابور و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید گوشت مرغ در فریمان بیش از نیاز شهرستان است

تولید گوشت مرغ در فریمان بیش از نیاز شهرستان است