مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 08:052021-11-27حوادث

نجات زوج کوهنورد کاشانی از ارتفاعات کوهستانی


مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشانی از نجات یک زوج کوهنورد کاشانی از ارتفاعات کوهستانی کاشان خبر داد.

- با اشاره به تماس تلفنی والدین این زوج با سامانه 125 و اعزام فوری تیم های عملیاتی اظهار داشت: این حادثه در ارتفاعات درین کاشان رخ داد و با حضور نیروهای عملیاتی این زوج نجات پیدا کردند.

وی با بیان اینکه این زوه 24 و 27 سال سن داشتند، ابراز داشت: خانم جوان در مسیر کوهنوردی از ناحیه پا دچار مصدومیت شده و به دلیل تاریک شدن هوا و پیدانکردن مسیر فرود از کوه، این زوج قادر به ادامه مسیر نشدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی کاشان تصریح کرد: پس از اطلاع، تیم های عملیاتی کوهستان ایستگاه های 6 و پشتیبانی ایستگاه 4 این سازمان به منظور نجات به محل حادثه واقع در استراحتگاه آب اسبی دامنه سیاه کوه کاشان اعزام شدند.

وی ضمن اشاره به همکاری جمعیت هلال احمر در این عملیات افزود: مأموران امدادی و عملیاتی پس از 2 ساعت پیاده روی از دو مسیر مناسب خوشبختانه توانستند به محل اشخاص مذکور رسیده و افراد را به پایین کوه جهت مداوا انتقال دهند.

نجات چاه کن جوان از عمق 30 متری زمین توسط آتش نشانان کاشانی پیراسته همچنین از نجات چاه کن جوان از عمق 30 متری زمین توسط آتش نشانان کاشانی خبر داد و گفت: درپی تماس باسامانه 125 آتش نشانی، مبنی بر وقوع محبوسی این چاه کن 25 ساله در بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات زوج کوهنورد کاشانی از ارتفاعات کوهستانی

نجات زوج کوهنورد کاشانی از ارتفاعات کوهستانی