مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 09:202021-11-27بين الملل

توضیحات مقام اسراییلی درباره توافق نظامی میان مراکش و رژیم صهیونیستی


یک مقام بلند پایه در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی جزییات تفاهمنامه همکاری دفاعی امضا شده میان مراکش و دولت تل آویو را اعلام کرد.

- یک مقام بلند پایه در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی جزییات تفاهمنامه همکاری دفاعی امضا شده میان مراکش و دولت تل آویو را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، زوهار بالتی ، رییس دفتر سیاسی و نظامی وزارت جنگ دولت رژیم صهیونیستی در سخنانی درباره جزییات و بندهای تفاهمنامه همکاری دفاعی میان مراکش و دولت تل آویو که در جریان سفر اخیر بنی گانتس، وزیر خارجه این رژیم به رباط امضا شد، اظهار کرد: تل آویو و رباط پس از امضای پیش نویس تفاهمنامه همکاری دفاعی، همکاری عمیق خود را در زمینه مسائل امنیتی و تبادل داده های اطلاعاتی به شکل آزادانه تر و انجام تمرینات مشترک آغاز خواهند کرد.

وی در این باره گفت: این توافق یک ائتلاف استراتژیک است که از طریق آموزش و اطلاعات به مراکش کمک می کند.

بالتی ادامه داد که وزارت جنگ دولت مراکش و رژیم صهیونیستی طبق تفاهمنامه دفاعی جدید، می توانند آسان تر از گذشته با یکدیگر ارتباط گرفته و تبادل اطلاعات کنند.

وی همچنین تاکید کرد؛ نوع رابطه ای که اسراییل درصدد برقراری آن با مراکش است را می توان در سفر گانتس و استقبال گرم از وی در رباط مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مقام اسراییلی درباره توافق نظامی میان مراکش و رژیم صهیونیستی

توضیحات مقام اسراییلی درباره توافق نظامی میان مراکش و رژیم صهیونیستی