مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 15:402021-11-27اقتصادي

فروش 16 میلیارد و 440 میلیون ریالی طرح پاییزه کتاب در آذربایجان شرقی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بیش از 16 میلیارد و 440 میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه در استان به فروش رفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بیش از 16 میلیارد و 440 میلیون ریال کتاب در طرح پاییزه در استان به فروش رفت.

سیدقاسم ناظمی با بیان این که طرح پاییزه کتاب از 29 آبان تا سوم آذر در کتابفروشی های عضو این طرح اجرا شد، افزود: در مدت اجرای این طرح در استان 20 هزار و 352 نسخه کتاب فروخته شد.

وی ادامه داد: در این دوره از طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها با عنوان پاییزه کتاب 1400 اجرا شد و در آن 63 کتابفروشی از استان مشارکت کردند.

وی گفت: در این دوره 40 کتابفروشی از تبریز و 23 کتابفروشی از شهرستان های مراغه، هشترود، شبستر، مرند، قره آغاج، ملکان، عجب شیر، بستان آباد، میانه، بناب، اسکو، جلفا، اهر و کلیبر مشارکت کردند.

ناظمی با بیان این که کتابفروشی های شایسته از تبریز، کتابفروشی پژوهش از مرند و کتاب شهر تبریز بیشترین فروش را در این طرح داشتند، ادامه داد: سقف مجاز خرید کتاب در این طرح 300 هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار 60 هزار تومان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، وی یادآوری کرد: در طرح پاییزه کتاب، خریداران کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 16 میلیارد و 440 میلیون ریالی طرح پاییزه کتاب در آذربایجان شرقی

فروش 16 میلیارد و 440 میلیون ریالی طرح پاییزه کتاب در آذربایجان شرقی