مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:002021-11-28سياسي

مدیرانی گره گشا نیازداریم/نمایندگان قصد دخالت در انتصابات را ندارند


رییس مجمع نمایندگان فارس تاکید کرد که امروز نیاز است مدیرانی گره گشا سر کار بیایند و با اتکا به پتانسیل های داخلی، مشکلات کشور را حل کنند.

- ایسنا/فارس رییس مجمع نمایندگان فارس تاکید کرد که امروز نیاز است مدیرانی گره گشا سر کار بیایند و با اتکا به پتانسیل های داخلی، مشکلات کشور را حل کنند.

علیرضا پاک فطرت در گفت وگو با ایسنا با اشاره به لزوم تغییر مدیریت ها در فارس بیان کرد: مجمع نمایندگان استان تلاش کرد استانداری معرفی کند که چهره نخبه علمی و دانشگاهی بوده و امتحان خود را پس داده باشد، لذا انتظار است استاندار هم برای انتخاب معاونین و مدیران کل، همین مؤلفه ها را مدنظر قرار دهد.

او اضافه کرد: مدیران انتخابی لزوما نباید جناحی و سیاسی باشند بلکه باید کاربلد باشند و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی مدنظرشان باشند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرفی امروز در تحریم های ناجوانمردانه قرار داریم و متاسفانه نمی گذارند ارزهای خارجی ما وارد کشور شود به همین دلیل می طلبد مدیرانی گره گشا سر کار بیایند و با اتکا به پتانسیل های داخلی، مشکلات کشور را حل کنند.

پاکفطرت با تاکید بر انتخاب مدیران بدون حاشیه در استان، عنوان کرد: وزیر کشور وقتی استانداری را انتخاب می کند باید این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرانی گره گشا نیازداریم/نمایندگان قصد دخالت در انتصابات را ندارند

مدیرانی گره گشا نیازداریم/نمایندگان قصد دخالت در انتصابات را ندارند