مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:052021-11-28سياسي

در جریان جلسه شهردار تهران و رییس جمهور نبودیم/ در انتصابات دخالت نمی کنیم


رییس شورای شهر تهران در واکنش به عدم حضور اعضای شورا در دیدار شهرداری تهران با رییس جمهور گفت: ما در جریان این جلسه نبودیم و در این موضوع چیزی نمی دانم بهتر است که از خود شهردار سوال کنید.

- رییس شورای شهر تهران در واکنش به عدم حضور اعضای شورا در دیدار شهرداری تهران با رییس جمهور گفت: ما در جریان این جلسه نبودیم و در این موضوع چیزی نمی دانم بهتر است که از خود شهردار سوال کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر تهران گفت: جلسات هم اندیشی میان اعضا با هدف بررسی و مشورت در موضوعات مختلف انجام می شود این جلسه نیز جلسه داخلی اعضای شورا بود که برگزار شد ، عموما در این جلسات رای گیری و تصمیم گیری در خصوص موضوعات نداریم و تنها اعضا ضمن مشورت در مباحث مختلف بحث و گفت و گو می کنند.

در جریان جلسه شهردار تهران و رییس جمهور نبودیم چمران در پاسخ به سوالی در خصوص دیدار شهردار و معاونیش با رییس جمهور و عدم حضور اعضای شورا در این جلسه گفت: ما در جریان این جلسه نبودیم و در این موضوع چیزی نمی دانم بهتر است که از خود شهردار سوال کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جریان جلسه شهردار تهران و رییس جمهور نبودیم/ در انتصابات دخالت نمی کنیم

در جریان جلسه شهردار تهران و رییس جمهور نبودیم/ در انتصابات دخالت نمی کنیم