مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 06:452021-11-28سياسي

ترس از ویرانی های سیل دغدغه این روزهای مردم مهردشت


یکی از مطالبات و دغدغه های مردم مهردشت ترس از جاری شدن سیلاب ها در شهر و ضرورت ساماندهی آسفالت معابر است.

- علی اکبر کارگران، رییس شورای اسلامی شهر مهردشت ابرکوه در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان، در رابطه با مهمترین مطالبات مردم مهردشت از شورای شهر، اظهار کرد: بیشترین درخواست مردم از ابتدا اتحاد و همدلی بین اعضای شورای شهر بود که تمامی اعضا از ابتدا در برابر این خواسته به حق مردم که می تواند منشاء اتفاقات ها را به سمت خانه های اهالی شهر روانه و خسارات بسیاری به آنان وارد کرد.

رییس شورای اسلامی شهر مهردشت خواسته مهم دیگر اهالی مهردشت را انتخاب یک شهردار کارآمد، میدانی و آشنا و آگاه به مسائل شهر عنوان کرد و افزود: در همین راستا اعضای شورای شهر با همفکری و آینده نگری به منظور جلوگیری از فرصت سوزی و آغاز پیگیری جدی مسائل شهری، سید حسین حسینی دوست را به عنوان شهردار مهردشت برگزیدند.

وی تعویض لوله های فرسوده آب شرب، افزایش محدوده شهر، احداث کمربندی، پیگیری جاده صفا شهر مهردشت، اقدام در جهت جلوگیری از ورود سیلاب به شهر و آسفالت معابر و خیابان ها را از جمله اولویت های مهم شهر برشمرد.

این مسئول در رابطه با خروجی شورای شهر طی چند ماه گذشته، ابراز کرد: زیر سازی بیش از 25 هزار متر مربع از کوچه های شهر، آسفالت بیش از 20 هزار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس از ویرانی های سیل دغدغه این روزهای مردم مهردشت

ترس از ویرانی های سیل دغدغه این روزهای مردم مهردشت