مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 08:202021-11-28سياسي

تقدیر خانواده شهید فخری زاده از یک شاعر/ گردهمایی شاعران به یاد «فخر ایران»


دومین همایش ادبی «فخر ایران» با حضور شاعران نام آشنای کشوری و خانواده بزرگوار شهید برگزار شد، در این برنامه حامد فخری زاده فرزند شهید محسن فخری زاده از گردآورنده کتاب «فخر ایران» تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن فخری زاده و همزمان با سالروز شهادت ایشان، دومین همایش ادبی فخر ایران با حضور شاعران نام آشنای کشوری و خانواده بزرگوار شهید برگزار شد.

در این همایش شاعران مطرح کشور از جمله حسین اسرافیلی، مهدی جهاندار، فراز ملکیان، سعید حدادیان، عبدالرحیم سعیدی راد، سارا جلوداریان، الهام نجمی، محمدرضا طهماسبی، حمیدرضا محمودزاده و محمدمهدی عبداللهی اشعاری را در رثای این شهید دانشمند ارائه کردند.

بر اساس این گزارش، کتاب فخر ایران ، مجموعه ای از اشعار شاعران در سوگ شهادت شهید محسن فخری زاده، از دانشمندان کشور، به کوشش محمدمهدی عبداللهی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

در راستای انتشار این کتاب حامد فخری زاده فرزند شهید فخری زاده پیامی را خطاب به مؤلف کتاب خواند: بسم رب الشهداء و الصدیقین دوست و برادر عزیزم جناب آقای محمدمهدی عبداللهی، شاعر و پژوهشگر شعر آیینی عاقبت شما بخیر باشه انشاالله پدر همیشه از قول امام می گفتند: لسان شعرا لسان انبیاست با توجه به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر خانواده شهید فخری زاده از یک شاعر/ گردهمایی شاعران به یاد «فخر ایران»

تقدیر خانواده شهید فخری زاده از یک شاعر/ گردهمایی شاعران به یاد «فخر ایران»