مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-28سياسي

تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی تهران با آستان مقدس امام حسین (ع) امضا شد


تفاهم نامه اجرایی دانشگاه علوم پزشکی تهران و بخش سلامت و آموزش پزشکی آستان مقدس امام حسین (ع) به منظور تسهیل و عملیاتی سازی همکاری های آموزشی، - به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، این تفاهم نامه در نشست مشترک دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ستار جبار الساعدی، رییس بخش سلامت و آموزش پزشکی آستان مقدس امام حسین (ع) و هیأت همراه و دکتر محمدحسین آیتی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیران دانشگاه امضا شد.

دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با خوشامدگویی به هیات عراقی این دیدار را شروعی برای همکاری های گسترده تر میان طرفین دانست و گفت: 10 روز پیش از پروژه در حال ساخت شعبه دانشگاه علوم پزشکی تهران در کربلا (دانشگاه پزشکی سبطین) و توافقات انجام شده در این باره بازدید شد.

وی اظهار داشت: این سفر زمینه حضور هیأت عراقی در دانشگاه را فراهم کرد و امروز بسیار خرسندیم که طرفین به یک برنامه استراتژیک در حوزه های آموزش پزشکی، همکاری های پژوهشی و خدمات درمانی دست یافته اند.

در ادامه این نشست دکتر ستار جبار الساعدی، رییس بخش سلامت و آموزش پزشکی آستان مقدس امام حسین (ع) با بیان اینکه در طول سه سال گذشته تفاهم نامه هایی میان دو مجموعه به امضاء رسیده است، گفت: این تفاهم نامه ها در حیطه های مختلفی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی تهران با آستان مقدس امام حسین (ع) امضا شد

تفاهم نامه دانشگاه علوم پزشکی تهران با آستان مقدس امام حسین (ع) امضا شد