مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 10:102021-11-28اقتصادي

سازمان جهانی بهداشت: ظهور «اومیکرون» حاصل خطای جهانی در توزیع واکسن کرونا است


سازمان جهانی بهداشت هشدار داد شناسایی گونه جدید کرونا موسوم به اومیکرون در آفریقای جنوبی به عنوان کشوری با پایین ترین آمار واکسیناسیون، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، می طلبد، در صفحه رسمی اش اعلام کرد، اومیکرون یادآور این امر است که با نابرابری بیشتر در توزیع واکسن ها، فرصت بیشتری برای انتقال ویروس فراهم می شود .

  سِت برکلی مدیر اتحادیه بین المللی واکسن (GAVI) که با مشارکت سازمان جهانی بهداشت و از طریق پلتفرم کوواکس، دزهای واکسن ضد کرونا در کشورهای در حال توسعه را توزیع می کند نیز اعلام کرد: اگرچه هنوز چیزهای زیادی در مورد اومیکرون نمی دانیم اما آنچه از آن اطلاع داریم اینکه تا زمانی که بخش های زیادی از جمعیت جهان واکسینه نشده اند، گونه های جدید همچنان ظاهر می شوند و همه گیری ادامه خواهد داشت.

وی در بیانیه ای اعلام کرد: ما تنها در صورتی از ظهور انواع جدید (کرونا) جلوگیری می کنیم که بتوانیم از کل جمعیت جهان محافظت کنیم و نه فقط از مرفه ترین بخش ها.

هشدار جهانی از شیوع گونه جدید ویروس کرونا که به زعم کارشناسان سازمان جهانی بهداشت از انواع قبلی مسری تر است در حالی تنها به فاصله چند روز از برگزاری مجمع فوق العاده این سازمان در بررسی معاهده ای با موضوع آمادگی در برابر همه گیری های آینده به صدا درآمده است که لزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان جهانی بهداشت: ظهور «اومیکرون» حاصل خطای جهانی در توزیع واکسن کرونا است

سازمان جهانی بهداشت: ظهور «اومیکرون» حاصل خطای جهانی در توزیع واکسن کرونا است