مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-28سياسي

برخورد تعزیراتی با آرایشگاه ها و مطب های غیرمجاز در زنجان


رییس سازمان نظام پزشکی و رییس شورای هماهنگی استان زنجان گفت: با 12 آرایشگاه و مطب غیرمجاز که در بحث پوست، زیبایی و مداخلات درمانی ورود پیدا می کردند توسط تکنسین های مجهول الحال انجام می شد، - رییس سازمان نظام پزشکی و رییس شورای هماهنگی استان تاکید کرد برخورد تعزیراتی با آرایشگاه ها و مطب های غیرمجاز در زنجان ایسنا/زنجان رییس سازمان نظام پزشکی و رییس شورای هماهنگی استان زنجان گفت: با 12 آرایشگاه و مطب غیرمجاز که در بحث پوست، زیبایی و مداخلات درمانی ورود پیدا می کردند توسط تکنسین های مجهول الحال انجام می شد، برخورد تعزیراتی شد.

محمد محرمی ظهر امروز (7 آذرماه) در نشست خبری اظهار کرد: همه مراکز درمانی موظف به راه اندازی کارت خوان هستند تا به سامانه اداری دارایی و مالیات متصل شوند.

وی با بیان اینکه بیمه ها پاسخ گوی همه مشکلات به خصوص نسخ الکترونیک نیستند، افزود: نسخ الکترونیک 42 مورد ایراد دارد که نیازمند پیگیری و رفع آن بوده، زیرا مشکلات عدیده ای به وجود آمده است.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه مناسب سازی مطب ها یکی از چالش های موجود است که رصد می شود، تصریح کرد: این چالش یک مشکل کلان فضاسازی شهری بوده و طبق هماهنگی انجام شده با شهرداری قرار است یک نقطه از شهر زنجان را به عنوان شهرک یا دهکده سلامت ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد تعزیراتی با آرایشگاه ها و مطب های غیرمجاز در زنجان

برخورد تعزیراتی با آرایشگاه ها و مطب های غیرمجاز در زنجان