مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آذر 1400 ساعت 12:502021-11-28اقتصادي

کشت گلخانه ای در همدان گسترش یابد


استاندار همدان با بیان اینکه با کشت گلخانه ای میزان بهره وری آب و خاک استان افزایش پیدا می کند توسعه این کشت را یک ضرورت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در جلسه بررسی عملکرد برنامه های سازگاری با کم آبی استان که به صورت ویدئو کنفرانس با مدیریت منابع آب کشور برگزار شد اظهار کرد: سند صرفه جویی در برنامه های توسعه استان همدان مورد توجه است.

وی با بیان اینکه سند صرفه جویی آب، تامین و امنیت غذایی بخش های مختلف کشاورزی و همچنین گردشگری مورد توجه مسئولان استان است گفت: با توجه بیشترین مصرف آب در بخش کشاورزی، در راستای بهره وری آب در استان، یک برنامه گسترده در دستور کار است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه تغییر الگوی کشت یکی از راه های بهره وری آب و صرفه جویی از سهمیه آب استان است افزود: گسترش کشت های گلخانه ای، کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه کشت های گلخانه ای علاوه بر بازدهی و بهره وری آب و خاک، افزایش اشتغال و تولید را رقم خواهند زد تأکید کرد: از سیاست های مدیریت منابع آب کشور در استان حمایت می شود.

قاسمی فرزاد تأکید کرد: با توجه به سیاست دولت در راستای حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و ارتقای معیشت، ضروری است که دستگاه های اجرایی کشوری و استانی در صدور مجوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت گلخانه ای در همدان گسترش یابد

کشت گلخانه ای در همدان گسترش یابد