مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 06:502021-11-29سياسي

سنگ تمام شاعران برای شهید فخری زاده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید بیابانکی که اجرای این برنامه را برعهده داشت، به شخصیت فرهنگی شهید فخری زاده اشاره کرد و گفت: بخشی از شخصیت شهید علمی و بخشی فرهنگی بود که کم تر شناخته شده است.

- دومین همایش ادبی فخر ایران ؛ ویژه پاسداشت مقام دانشمند شهید محسن فخری زاده به همت حوزه هنری با حضور جمعی از شاعران و خانواده این شهید عزیز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید بیابانکی که اجرای این برنامه را برعهده داشت، به شخصیت فرهنگی شهید فخری زاده اشاره کرد و گفت: بخشی از شخصیت شهید علمی و بخشی فرهنگی بود که کم تر شناخته شده است.

این شهید عزیز به مثنوی علاقه داشت و گاه آن را شرح کرده بود.

خاطرم هست در دیداری که با شهید داشتم، ایشان از شاعرانی مانند قیصر، زنده یاد سیدحسن حسینی و سلمان هراتی یاد کرد و گفت وقتی جوان بودم، حوزه هنری و محفل شعرش پاتوق من بود.

محمدرضا طهماسبی، حسین اسرافیلی، مهدی جهاندار، نادر بختیاری، محمدمهدی عبدالهی، حمیدرضا محمودزاده، الهام نجمی، عبدالرحیم سعیدی راد، سعید حدادیان، فاطمه نانی زاد و سارا جلوداریان شاعرانی بودند که در این مراسم به شعرخوانی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام شاعران برای شهید فخری زاده

سنگ تمام شاعران برای شهید فخری زاده