مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 07:302021-11-29سياسي

مستند «حاج رسول» در صدا وسیمای فارس تولید شد


تولید مستند «حاج رسول» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید عبدالرسول استوار در صداوسیمای فارس به پایان رسید و آماده پخش از شبکه فارس و شبکه های سراسری شد.

- ، مدیرکل صداوسیمای فارس با بیان اینکه زیربنای ساخت این مستند تحقیقات و پژوهشی منسجم است گفت: مستند حاج رسول به بررسی ابعاد مختلف زندگی سردار شهید عبدالرسول استوار از شاخص ترین چهره های سال های دفاع مقدس و جبهه مقاومت می پردازد.

تقی سهرابی اضافه کرد: در این مستند 50 دقیقه ای ویژگی های شخصیتی و مبارزاتی آن شهید عالی مقام در جبهه های دفاع مقدس و مقاومت از زبان خانواده، دوستان و هم رزمانش بازگو می شود.

وی با بیان اینکه این شهید والامقام از روحیه اخلاص و گمنامی کم نظیری برخوردار بود افزود: در این مستند برای نخستین بار تصاویر درخشانی از حضور سردار شهید عبدالرسول استوار در عملیات های مختلف دوران دفاع مقدس از شبکه فارس پخش می شود.

سهرابی ادامه داد: مطالعات ساخت این مستند از اردیبهشت ماه امسال آغاز شد و ساخت آن از مردادماه کلید خورد و اوایل آذرماه تولید آن به پایان رسید.

مدیرکل صداوسیمای فارس افزود: مستند حاج رسول همزمان با نخستین سالگرد شهادت او، سه شنبه 9 آذر ساعت 19:45، چهارشنبه 10 آذر ساعت 22:20 و پنج شنبه 11 آذر ساعت 19:45 از شبکه فارس پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «حاج رسول» در صدا وسیمای فارس تولید شد

مستند «حاج رسول» در صدا وسیمای فارس تولید شد