مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 09:502021-11-29سياسي

پس از بسته های امدادی بنیاد احسان، کانکس های امدادی به کمک مدارس خواهد آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر عامل بنیاد احسان ضمن سفر به استان هرمزگان و بازدید از نحوه ی اجرای مصوبات صادر شده در زلزله با مسئولین استانی و گروه های جهادی نیز دیدار کرد.

- مدیر عامل بنیاد احسان گفت: مشارکت در بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله یکی از مأموریت اصلی این نهاد است و همه ظرفیت ها برای کمک به مردم بسیج شده است و هم اکنون درهرمزگان شبکه ای از رابطان جهادی وجود دارد که به ویژه در مواقع بحران در سطح شهرها، روستا ها و محلات فعالیت می کنند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر عامل بنیاد احسان ضمن سفر به استان هرمزگان و بازدید از نحوه ی اجرای مصوبات صادر شده در زلزله با مسئولین استانی و گروه های جهادی نیز دیدار کرد.

سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان در این سفر گفت: مشارکت در بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله یکی از مأموریت اصلی این نهاد است و همه ظرفیت ها برای کمک به مردم بسیج شده است و هم اکنون درهرمزگان شبکه ای از رابطان جهادی وجود دارد که به ویژه در مواقع بحران در سطح شهرها، روستا ها و محلات فعالیت می کنند.

سعید سلیمانی در خصوص اقدامات انجام شده در هرمزگان نیز گفت: تهیه و توزیع بسته های معیشتی 72 ساعته و هفتگی، اعزام تیم های پزشکی جهادی و استقرار کاروان سلامت با امکانات کامل پزشکی و خدمات داروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از بسته های امدادی بنیاد احسان، کانکس های امدادی به کمک مدارس خواهد آمد

پس از بسته های امدادی بنیاد احسان، کانکس های امدادی به کمک مدارس خواهد آمد