مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:002021-11-29سياسي

مغفول ماندن «میرزا کوچک» در گیلان/ یادمان سردار جنگل ساخته می شود


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مغفول ماندن میرزا کوچک جنگلی در این استان، گفت: سپاه قدس گیلان یادمانی در محل شهادت این روحانی مبارزه می سازد.

- ، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر دوشنبه در همایش روایت جنگل و رونمایی از محصولات متنوع چند رسانه ای در حوزه نهضت جنگل با بیان اینکه امام در دوران دفاع مقدس کار را به جوانان سپردند و معجزه رخ داد، اظهار کرد: جوانان ما امروزه در فضای مجازی از آرمان های انقلاب دفاع می کنند.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه میرزا کوچک جنگلی نماد ایستادگی در مقابل دشمن است، بیان کرد: رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس با الگو گرفتن از منش و روش میرزا کوچک و با کمترین امکانات مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و پیروز شدند.

وی با بیان اینکه گیلانی ها در دوران دفاع مقدس با همین روحیه خاکریزهای دشمن را تصرف کردند، افزود: متأسفانه تاکنون اقدام کاملی برای شناساندن میرزا کوچک خان به مردم انجام نشده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مغفول ماندن کنگره میرزا در گیلان تصریح کرد: سرگرم شدن برخی مسئولان به کارهای بیهوده و موضوعات بی اهمیت باعث شده است که کارها و اقدامات فرهنگی مؤثری تاکنون انجام نشود و بسیاری از آنها نیز به جوانان اعتماد نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغفول ماندن «میرزا کوچک» در گیلان/ یادمان سردار جنگل ساخته می شود

مغفول ماندن «میرزا کوچک» در گیلان/ یادمان سردار جنگل ساخته می شود