مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-29اقتصادي

تن پوش بهاری تکمیل مسکن مهر میارکلا زمستانی شد


مدیرعامل مسکن مهر میارکلا، با اعلام اینکه هزار خانوار ساکنان این مجموعه به تلفن همراه و اینترنت دسترسی ندارند، گفت: وعده های مسؤولان استانی در ارائه خدمات به ساکنان این مجموعه در پایان بهار عملیاتی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در پرونده مسکن مهر مازندران پر شده از وعده های مسؤولان اردیبهشت ماه سال جاری بوده است که استاندار وقت مازندران، معاون عمرانی استاندار، مسؤولان راه و شهرسازی استان و همه دست اندارکاران استانی مربوط به حوزه مسکن بر بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تاکید ویژه داشتند.

این تصمیم در 18 بهمن سال 99 رسانه ای شده بود و بارها و بارها از زبان مسؤولان استانی این موضوع مطرح شده و نسبت به تکمیل آن تاکید شده است.

اما اردیبهشت ماه وعده های بسته شدن پرونده مسکن مهر مازندران فرا نرسیده، در حال عبور از پاییز هستیم اما هنوز پروژه مسکن مهر در استان مازندران به سرانجام نرسیده است و آب خوشی از گلوی ساکنان پایین نرفته است.

وضعیت نابه سامان پروژه مسکن مهر نکا و نامشخص بودن وضعیت نصب آسانسورهای این مجموعه، گلایه های متقاضیان مسکن مهر چالوس که هراز چندگاهی رسانه ای می شود و مشکلات دامنه دار پروژه مسکن مهر در میارکلا ساری که تاکنون هزار خانواده در این مجموعه ساکن شدند اما هنوز امکانات لازم برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تن پوش بهاری تکمیل مسکن مهر میارکلا زمستانی شد

تن پوش بهاری تکمیل مسکن مهر میارکلا زمستانی شد