مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 12:402021-11-29سياسي

بازگشایی گمرک یزدان مطالبه مرزنشینان است


معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیگیری های یکسال گذشته برای فعال کردن بازارچه های مرزی استان، گفت: بازگشایی گمرک یزدان از مطالبات مرزنشینان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر خوش خبر عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید خراسان جنوبی اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی صفت بارز حکومت، مردم سالار دینی است و از این جهت مردم انتخابات را دنبال و به کاندیدای مورد نظر رأی می دهند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: امروز روز مغتنمی در تاریخ خراسان جنوبی است و در زمینه وعده هایی که داده شده با مردم صحبت و در زمینه آینده گفت و گو می کنیم.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ملانوری در شرایطی وارد استان شد که شرایط خاص کرونایی بود و در مرز افغانستان شرایط خاصی داشتیم ولی ایشان برنامه ریزی درستی داشت.

خوش خبر گفت: ملانوری با سیاستی که در حوزه امنیت، سلامت و اقتصاد دنبال کرد و همچنین علی رغم بی ثباتی در کشور افغانستان با ریاست اشرف غنی، کاری کرد که مرز ماهیرود حتی یک روز هم تعطیل نشد.

وی با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت مرز و مبادلات با کشور همسایه سبب شد از همان روزهای ورود ملانوری به عنوان استاندار خراسان جنوبی تاکنون ماهیرود فعال باشد، ادامه داد: تلاش کردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی گمرک یزدان مطالبه مرزنشینان است

بازگشایی گمرک یزدان مطالبه مرزنشینان است