مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آذر 1400 ساعت 13:352021-11-29حوادث

کشف بیش از 2.5 تن مواد مخدر/ افزایش بی سابقه کشف شیشه در تهران


 رییس پلیس تهران بزرگ از کشف دو تن و 670 کیلو مواد مخدر در طرح 14 ظفر و دستگیری 85 قاچاقچی عمده در چهاردهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد.

- ، سردار حسین رحیمی در طرح ظفر 14 در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چهاردهمین مرحله طرح ظفر با تلاش همکارانم در پلیس مبارزه با مواد مخدر و پایگاهای 11 گانه این پلیس به مرحله اجرا درآمد، گفت: در این طرح دو تن و 670 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده و پنج باند بزرگ قاچاق مواد مخدر نیز منهدم شد و در مجموع 85 قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

وی با اشاره به اشراف اطلاعاتی پلیس بر فضای مجازی گفت: بیش از 60 تارنما که اقدام به تبلیغ مواد مخدر و فروش می کردند شناسایی و مسدود شدند و 42 کیلو مواد مخدر از ادمین های این تارنماها کشف شد؛ همچنین هفت سر شبکه شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در این طرح 66 خودرو کشف و ضبط، شش باب منزل که محل فروش مواد مخدر بود، شناسایی و پلمب شدند، گفت: در چهاردهمین مرحله طرح ظفر 15 نفر از اراذل و اوباش که علاوه بر اوباشگری اقدام به فروش مواد مخدر می کردند دستگیر و 80 کیلو گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد؛ همچنین هزار و 166 خرده فروش مواد مواد مخدر در این طرح دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2.5 تن مواد مخدر/ افزایش بی سابقه کشف شیشه در تهران

کشف بیش از 2.5 تن مواد مخدر/ افزایش بی سابقه کشف شیشه در تهران