مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-30پزشكي

رتبه دوم دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد شاهرود در آزمون دستیاری 1400


رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از کسب رتبه دوم دانشجویان پزشکی این دانشگاه در آزمون دستیاری 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، اسماعیل علی بیکی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهار نفر از دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود حائز رتبه یک درصد برتر در آزمون دستیاری سال 1400 شدند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود افزود: فربد نوربینی، حمیدرضا اسفندیاری، امیر حسینی و آراد زید نورمحمدی ازجمله دانشجویانی هستند که به این موفقیت دست یافتند.

وی عنوان کرد: این در حالی است که بعد از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در جایگاه دوم به لحاظ تعداد پذیرفته شدگان یک درصد برتر در جمع دانشگاه های آزاد اسلامی کشور قرار گرفته است.

علی بیکی اضافه کرد: چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تیرماه 1400 برگزار و نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن تبریک به دانشجویان پزشکی این واحد دانشگاهی بیان کرد: دانشکده پزشکی و بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) وابسته به این دانشگاه همه ساله حائز رتبه های برتر در مجموعه علوم پزشکی کشور می شوند که همین تعداد قبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد شاهرود در آزمون دستیاری 1400

رتبه دوم دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد شاهرود در آزمون دستیاری 1400