مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 07:252021-11-30اقتصادي

پیگیری طلب 11 هزار میلیارد تومانی شرکت های اوره ساز از دولت


به گفته مدیرعامل هلدینگ نفت و گاز پارسیان بابت مابه التفاوت قیمت یارانه ای و قیمت مصوب دولت 11 هزار میلیارد تومان از وزارت جهاد کشاورزی طلب داریم که توافق شد قیمت خوراک افزایش یابد و چون شرکت ها با چالش نقدینگی مواجه هستند بر اساس قیمت تمام شده محصولات عرضه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امیرعباس حسینی در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در کیش و در جمع خبرنگاران اعلام کرد: هلدینگ سیمانی غدیر زیرمجموعه گروه مالی غدیر در بورس درج رسمی شده و حداکثر تا 20 آذر در بورس عرضه می شود این شرکت ترکیب خوبی از شرکت های سیمانی است که 12 درصد سیمان کشور را بر عهده دارد.

وی گفت: همچنین دومین مجموعه هلدینگ صنعت و معدن زیرمجموعه سرمایه گذاری غدیر با 60 هزار میلیارد تومان دارایی به زودی وارد بورس می شود.

مدیرعامل وغدیر گفت: فولاد غدیر ایرانیان و فولاد شاهرود نیز به زودی درج نماد شده البته برخی درج شده و تعدادی هم در حال عرضه در بورس هستند.

حسینی با بیان اینکه در حال حاضر 80 درصد پرتفوی غدیر در بورس عرضه می شود گفت: در سال مالی گذشته حجم دارایی های سرمایه گذاری غدیر 8 برابر شده و با بازدهی مناسب گروه های مختلف این هلدینگ بخش مهمی از سود غدیر تا افق سال 1404 به 20 درصد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری طلب 11 هزار میلیارد تومانی شرکت های اوره ساز از دولت

پیگیری طلب 11 هزار میلیارد تومانی شرکت های اوره ساز از دولت