مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-30اقتصادي

تشریح آخرین وضعیت پروژه های تولید مسکن در استان کردستان


معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان از پیش بینی و برنامه ریزی لازم برای اجرای پروژه های تولید مسکن از جمله نهضت ملی مسکن همزمان با ساسر کشور در استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان از پیش بینی و برنامه ریزی لازم برای اجرای پروژه های تولید مسکن از جمله نهضت ملی مسکن همزمان با ساسر کشور در استان خبر داد.

مصطفی رضایی گفت: مطابق برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و بر اساس مطالعات طرح مصوب مسکن و آخرین تغییرات ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در قالب طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در مجموع 87هزار و 239واحد مسکونی سهم برای استان کردستان پیش بینی شده است.

وی افزود: ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن در3نوبت انجام و تعداد 12هزار و 500نفر متقاضی پایش شده و واجد شرایط وجود دارد که تامین زمین در حد 50درصد برای متقاضیان انجام شده است و در شهر سنندج نیز در مناطق مختلف اراضی لازم مد نظر قرار گرفته و افراد به ترتیب و بر اساس زمان واریز وجه در پروژه های مختلف در حال جانمایی است.

رضایی افزود: در خصوص طرح جهش تولید یا نهضت ملی مسکن نیز طبق توافقات انجام شده در دوره های زمانی مختلف و برای شهرهای مختلف، با توجه به تامین زمین که در هر شهر اتفاق خواهد افتاد سامانه ثمن به آدرس saman.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت پروژه های تولید مسکن در استان کردستان

تشریح آخرین وضعیت پروژه های تولید مسکن در استان کردستان