مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:502021-11-30سياسي

مستند «حاج رسول» در صدا وسیمای فارس تولید شد


تولید مستند «حاج رسول» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید عبدالرسول استوار در صداوسیمای فارس به پایان رسید و آماده پخش از شبکه فارس و شبکه های سراسری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل صداوسیمای فارس با بیان اینکه زیربنای ساخت این و عراق مجاهدت کرد.

وی از ابتدای جوانی و با شروع دفاع مقدس عازم جبهه های غرب و جنوب شد و در لشکر 19 فجر و تیپ مستقل 35 امام حسن (ع) به عنوان فرمانده گردان، مسئول اطلاعات و عملیات لشکر، فرمانده تیپ مستقل به دفاع از کشور پرداخت و بارها مجروح و مصدوم شیمیایی شد.

او پس از دفاع مقدس، در عرصه های مختلف از جمله فرماندهی دانشکده علوم و فنون، مسئول آموزش و اطلاعات نیروی زمینی سپاه، مؤسس نیروی ویژه صابرین سپاه، فرمانده قرارگاه مدینه منوره در جنوب کشور، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمال غرب کشور، به دفاع از امنیت کشور پرداخت.

سردار استوار محمودآبادی در عرصه فرهنگی کشور مسئولیت مدارس سپاه را بر عهده گرفت و مسئول پیاده سازی الگوی طرح تحول و سند چشم انداز نظام آموزشی مدارس کشور شد.

سردار عبدالرسول استوار محمودآبادی، از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و هم رزم شهید سردار سلیمانی، بامداد 16 آذرماه 1399 پس از 40 سال پاسداری و تحمل درد عوارض شیمیایی به درجه رفیع شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «حاج رسول» در صدا وسیمای فارس تولید شد

مستند «حاج رسول» در صدا وسیمای فارس تولید شد